#نی_نوااثر استاد حسین علیزاده با همکاری استاد جمشید عندلیبیبه جرئت میشه گفت که "نی نوا"یکی از کم نظیر ترین آلبوم های جهانه."نی نوا" تجربه ای نوین بود که علیزاده و عندلیبی مسبب اون شدن!متاسفانه در صدا و سیما ی ایران، اسم آلبوم با "نینوا" اشتباه گرفته میشه و معمولا در ایام عزاداری بخش هایی از این آلبوم رو پخش می کنن!!!پیشنهاد می کنم حتما یه بار این آلبوم رو گوش بدید(حداقل ترک "نغمه" و "جامه دران" رو گوش بدید)پ.ن:یاد دارم که ایام طفولیت،در کنار کاسِت های "رمضان" و "حبیب مله ای" و "محمود کاولی" و... ما را کاسِتی بود فاخر که "ماموستا هه ژار" اشعارشون رو دکلمه می شراب محبت...
ما را در سایت شراب محبت دنبال میکنید
برچسب: نی نوا علیزاده,نی نوا حسین علیزاده,نی نوازی,نی نوا,نی نوازان,نی نوازی سوزناک,نی نوازی استاد کسایی,نی نوازی محرم,ني نوازي,نی نوازی غمگین, نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 17:04